Tuesday, March 8, 2011

can you see?

banyak persoalan yg bermain di fikiran aku,
ramai org kata kalau kita sayang dekat someone tu,
kita sangup tgk die bahagia dengan org lain,
adakah anda sume sanggup??
bendalah yang terjadi to myself now,
rasa macam nk hantuk kepala dekat dinding kuat2
tapi tade la nk buat betol2..
setiap orang ada dia punya pandangan yang berbeza,
bagi aku,aku tak sanggup nk tengok orang yang aku sayang 
dengan org lain..
kalau sesapa boleh buat sebaliknya dari apa yg aku lakukan
aku memang salute la die
sbb bukan sume org boleh buat dan lihat org yang mereka sayang dengan org lain,
kebanyakanye hanya reti ckap saje..
sbb benda2 mcm nie belum terjadi  dekat die,
so kita kenalah fikir sendiri.tapi kadang2 aku tabahkan hati dan try untuk buat
mcm yg mereka ckap tu..its to hard,but im keep trying.
sbb belum tentu org yang kita suka,kita sayang tu,
suka sayang dekat kita.so kita harus lar terima apa yang berlaku 
walaupun,semua itu susah..
kita hanya mampu berdoa kepadaNya agar di bukakan pintu hati 
org tu,supaya die terima kita =)
insyaallah..

No comments:

Post a Comment