Monday, February 21, 2011

En.Isa??

sebut saja en.isa sumua org kenal dekat kolej aku,sebab dia yang handle sumua benda pasal hal ehwal pelajar nie..tadi  lepas kelas BBAS,aku pegi tingkat 11 dengan member aku ghazali..sign attendace kejap.lepas tu aku turun ke tingkat 4 nk ambik card matrix,masa kami sampai dekat depan kaunter tu ghazali member aku ni bagi salam then dia tunjuk dekat aku.en.isa datang dekat kitorang lepas tu dia terus marah ghazali dia ckap ''sekarang sapa yang ada urusan awak ke dia?tanya en.isa kepada ghazali.''dia en.isa''kata ghazali,''so kenapa kamu yang cakap dia tak ada mulut ke?''dengan nada yang langsi..tanpa menjawab salam yang di beri oleh ghazali..
kesian ghazali dia yang kena marah..sory la bro..en.isa tu memang macam tu angin satu badan..haha..rilex jer dia memang biadab dari dulu lagi..hahha..ermm..aku belum sempat cakap apa2 en.isa dah bersuara..dah la salam tak jawab..aku rasa aku mcm timun jeruk duduk dekat situ..haha...
stress2..istighfar banyak2 jela kalau jumpa dengan en.isa nie.dia memang xmakan saman org nye..haha..en.isa....en.isa....sebab kamu semua org tension..haish..!!

No comments:

Post a Comment