Sunday, February 20, 2011

rumahku syurga ku?

ramai org ckap rumahku syurgaku..betol ke?saya mcm x rasa mcm tu..sbb banyak problem berpuncanya dari rumah..tak tahu la..mybe ada rumah yang boleh dikatakan rumahku syurga ku..tapi aku jarang la rasa mcm tu..sebab bila balik rumah jer..banyak problem..huhu..tp bukan besar mana pon problem tu..tp rasa mcm..hurm..bukan nk cerita masalah ke apa..cuma mahu luahkan pertayaan yang dah lama terbuku ni..hahaha.
ayat mcm apa tah!..
erm..jenis aku,aku lebih suka keluar rumah dari balik ke rumah..bukan sebab keluar rumah boleh buat apa2 yang kita nak.tp bila aku keluar rumah.hang out dengan member2 yang masuk air..masalah tu jadi hilang..
sebab dekat rumah kita tak boleh nk cerita and luah kan problem kita dengan family kita..sebab perasaan tu berbeza..huhu..sebab aku lebih selesa cerita masalah aku kepada member2 aku..sebab dorang la yang buatkan aku boleh stand sambai hari nie..kalau tak ada dorang.tak tahu la apa yang jadi dengan aku.thanks KHAUSAR@MAT,ACAP BENTONG,DANE,TONNY JATT,AZFAR,APEX..
tp kebelakangan nie.jarang la aku lepak dengan dorang sebab sekrang aku asyik lepak dengan abg2 majlis aku..haha..bila duduk sembang dengan dorang rasa mcm happy semacam..haha..bila gelak dengan dorang memang dah tak pandang kiri-kanan dah..hahaha..

No comments:

Post a Comment